Laguna - Bukmarker - Laguna po drugi put proglašena za superbrend Srbije broj 1 - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Laguna po drugi put proglašena za superbrend Srbije broj 1

U ponedeljak, 13. juna održana je svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2015–2016 u hotelu „Metropol“, na kojoj je Laguna proglašena za superbrend Srbije broj 1.

Svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija.

U kategoriji Mediji i izdavaštvo inicijalno su prijavljene 53 firme, od kojih je osam dobilo ovo prestižno priznanje. Osam najboljih su: Laguna, Tanjug, TV B92 – Antena Group Serbia, Kreativni centar, Politika AD, RTS, TV Prva – Antena Group Serbia i Vulkan izdavaštvo. Najviše glasova u ovoj kategoriji dobila je izdavačka kuća Laguna, a nagradu je primio vlasnik i direktor Dejan Papić.

Izdavačka kuća Laguna zadovoljila je sve kriterijume za dobijanje statusa superbrenda Srbije, zasnovanog na tri glavne osobine:
– Prepoznatljivost i ugled
– Dugogodišnja doslednost i pouzdanost
– Korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje

Selekcija kompanija se vršila u 34 privredne kategorije obuhvativši najveći deo srpske privrednе scene. Birane su kompanije u sektoru energetike, telekomunikacija, zdravstva, medija i izdavaštva itd. Izbor se vršio u dve faze: glasanjem Stručnog saveta od 15 članova i putem ankete javnog mnjenja.



Simeon Comokos, direktor TGI Group International i organizator projekta, rekao je da korporativni brendovi takođe daju doprinos koji je veoma važan za brendiranje Srbije na međunarodnom tržištu, uz nastojanje da Corporative Superbrands Serbia dobiju još veći publicitet u 90 zemalja u kojima Superbrands institucija postoji od početka devedesetih. 

Nakon dva uspešna projekta 2007. i 2013. godine, Superbrends Srbija 2015–2016. je po treći put dao mogućnost srpskim i inostranim kompanijama, istaknutim projetima i organizacijama u Srbiji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i da potvrde ukazano poverenje potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.



Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji, predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u više od 80 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2015–2016, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici.

U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.

Cilj Corporate Superbrands Serbia 2015–2016. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije – korporativni superbrendovi na području Srbije.


 
ONO ŠTO NISTE ZNALI O LAGUNI

– Veb-sajt izdavačkog preduzeća Laguna je sa 15.000 jedinstvenih dnevnih poseta najposećeniji izdavački sajt u celom regionu.
– Laguna je objavila knjige više od 200 domaćih autora.
– Na sajtu Lagune u okviru akcije „Blog dan“ objavljena je prva elektronska knjiga u Srbiji.
– Lagunun klub čitalaca je u februaru 2016. imao 400.000 članova.
– Lagunina Fejsbuk stranica ima više od 190.000 pratilaca.
– Noć knjige za samo sedam sati poseti skoro 50.000 ljudi.
– Izdavačko preduzeće Laguna u proseku objavi jednu knjigu svakog dana.
– Ako bi se svi Lagunini naslovi objavili u jednoj knjizi, ta knjiga bi imala 858.149 strana.


Podelite na društvenim mrežama:

obaveštenje o podršci studentima i prosvetnim radnicima laguna knjige Obaveštenje o podršci studentima i prosvetnim radnicima
23.01.2025.
Laguna i Delfi oduvek su se borili za pravdu, slobodu mišljenja i govora. Stajali smo uz svoje pisce i kada to nije bilo lako. Sada je naša podrška potrebna i studentima i prosvetnim radnicima koji se...
više
marko vidojković o povredama na radu i dalje radim ono što želim, pa samim tim sve što radim vredi laguna knjige Marko Vidojković o „Povredama na radu“: I dalje radim ono što želim, pa samim tim sve što radim vredi
23.01.2025.
„Zahvaljujući njihovoj maloumnosti, mene su gledali i slušali milioni na njihovim televizijama, kako izgovaram ono što oni nikada ne bi smeli, a dobrim delom misle. Da su iole razmišljali o potencijal...
više
ljiljana šarac porodica je najsigurnije uporište i utočište laguna knjige Ljiljana Šarac: Porodica je najsigurnije uporište i utočište
23.01.2025.
„Godina 2024. za mene je bila u mnogo čemu otrežnjujuća. Pokazala mi je da ne zavisi sve od mene, ma koliko se upinjala i trudila da planove i želje ostvarim. Naučila me je da ne moram da dobijem onol...
više
prikaz romana dve mice i novi beograd na mladima svet ostaje laguna knjige Prikaz romana „Dve Mice i Novi Beograd“: Na mladima svet ostaje
23.01.2025.
Mirjana Đurđević, autorka knjige „Dve Mice i Novi Beograd“ (Laguna, 2024), kaže da je mnogo uživala pišući ovaj roman i da joj je bilo žao kada je rukopis završila. Kao čitalac, osećala sam tu životnu...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.