U ponedeljak, 13. juna održana je svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2015–2016 u hotelu „Metropol“, na kojoj je Laguna proglašena za superbrend Srbije broj 1.
Svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija.
U kategoriji Mediji i izdavaštvo inicijalno su prijavljene 53 firme, od kojih je osam dobilo ovo prestižno priznanje. Osam najboljih su: Laguna, Tanjug, TV B92 – Antena Group Serbia, Kreativni centar, Politika AD, RTS, TV Prva – Antena Group Serbia i Vulkan izdavaštvo. Najviše glasova u ovoj kategoriji dobila je izdavačka kuća Laguna, a nagradu je primio vlasnik i direktor Dejan Papić.
Izdavačka kuća Laguna zadovoljila je sve kriterijume za dobijanje statusa superbrenda Srbije, zasnovanog na tri glavne osobine:
– Prepoznatljivost i ugled
– Dugogodišnja doslednost i pouzdanost
– Korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje
Selekcija kompanija se vršila u 34 privredne kategorije obuhvativši najveći deo srpske privrednе scene. Birane su kompanije u sektoru energetike, telekomunikacija, zdravstva, medija i izdavaštva itd. Izbor se vršio u dve faze: glasanjem Stručnog saveta od 15 članova i putem ankete javnog mnjenja.
Simeon Comokos, direktor TGI Group International i organizator projekta, rekao je da korporativni brendovi takođe daju doprinos koji je veoma važan za brendiranje Srbije na međunarodnom tržištu, uz nastojanje da Corporative Superbrands Serbia dobiju još veći publicitet u 90 zemalja u kojima Superbrands institucija postoji od početka devedesetih.
Nakon dva uspešna projekta 2007. i 2013. godine, Superbrends Srbija 2015–2016. je po treći put dao mogućnost srpskim i inostranim kompanijama, istaknutim projetima i organizacijama u Srbiji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i da potvrde ukazano poverenje potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.
Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji, predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u više od 80 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2015–2016, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici.
U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.
Cilj Corporate Superbrands Serbia 2015–2016. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije – korporativni superbrendovi na području Srbije.
ONO ŠTO NISTE ZNALI O LAGUNI
– Veb-sajt izdavačkog preduzeća Laguna je sa 15.000 jedinstvenih dnevnih poseta najposećeniji izdavački sajt u celom regionu.
– Laguna je objavila knjige više od 200 domaćih autora.
– Na sajtu Lagune u okviru akcije „Blog dan“ objavljena je prva elektronska knjiga u Srbiji.
– Lagunun klub čitalaca je u februaru 2016. imao 400.000 članova.
– Lagunina Fejsbuk stranica ima više od 190.000 pratilaca.
– Noć knjige za samo sedam sati poseti skoro 50.000 ljudi.
– Izdavačko preduzeće Laguna u proseku objavi jednu knjigu svakog dana.
– Ako bi se svi Lagunini naslovi objavili u jednoj knjizi, ta knjiga bi imala 858.149 strana.