U četvrtak, 9. decembra, održan je prvi „Književni dijalog“ na kome su učestvovali Mirjana Ðurđević, Verica Vinsent Kol i Goran Skrobonja. Tema prve u nizu književnih tribina bio je Beograd, njegova istorija i faktografija transponovane u književno delo.
Dijalog između troje pisaca bio je veoma zanimljiv i inspirativan za slušaoce koje nije obeshrabrio prvi beogradski sneg. Mirjana Ðurđević je govorila o istraživanjima koja je sprovela prikupljajući građu za svoj roman „Kaja, Beograd i dobri Amerikanac“, i podelila sa publikom životopis Marsovca, antikvara koji je pre Drugog svetskog rata posedovao radnju na uglu Beogradske i Bulevara kralja Aleksandra. Iznela je i veoma zanimljive detalje o nekadašnjem radu Društva za ulepšavanje Vračara, i o tome kako su se neke istorijske činjenice preplele sa radnjom njenog romana.
Goran Skrobonja je govorio o svom viđenju istog istorijskog perioda u kome se dešava radnja njegovog romana „Čovek koji je ubio Teslu“, ali je govorio i o Beogradu budućnosti u kome vlada Nikodije Marić, beogradski tajkun, koji teži najvećoj ljudskoj neispunjenoj čežnji.
Verica Vinsent Kol je govorila o atmosferi savremenog Beograda u kome njen glavni junak Andrija Avakumović Kum razotkriva misteriju ubistva. Uključivši se aktivno u dijalog sa Goranom Skrobonjom, Verica Vinsent Kol je govorila o subjektivnosti utisaka o gradu u kome živimo, i opštoj težnji da ulepšavamo prošlost na račun sadašnjosti.
Obaveštavamo Vas da su 1, 2. i 7. januar neradni dani pa nećemo vršiti obradu i slanje porudžbina u tom periodu, već prvog sledećeg radnog dana.
Porudžbine napravljene nakon 8. januara će biti ...
Žiri Ninove nagrade za roman godine – Aleksandar Jerkov (predsednik), Adrijana Marčetić, Tamara Mitrović, Mladen Vesković i Vladimir Gvozden ‒ načinio je prvi odabir i, od ukupno pristiglih 185 romana...
Sve što čini slikar Ales, junak „Septologije“ nobelovca Juna Fosea, usmereno je ka jednom cilju: naslikati onu jednu jedinu, jedinstvenu sliku, onu koju nosi u sebi dok slika sve ostale, sliku koja će...
Bez obzira na to što naslovnica novog trilera Đorđa Bajića („Jedno đubre manje, konačna verzija“, Laguna, 2024) sasvim adekvatno predstavlja scenografiju i milje u kojem se kreću njegovi junaci – odno...
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.